slide show

Posted: | Embedded in: Åsikter

0

Åsikter om 1x17 "Leige Lord"

OBS! Detta innehåller spoilers för dig som inte sett 1x17!
 
Känns som om jag sa det i förra avsnittet också, men äntligen så händer det saker. Jag vet dock inte varför men jag tycker ändå inte att det här avsnittet var så bra. Inget är så bra längre. Gillade de första avsnittet mer till 1x07. De var jätte bra och mysiga att kolla på. Nu spolar jag bara fram till de rätt så intressanta delarna. Tycker verkligen om Kenna och Bash tillsammans, att det verkligen försöker få det hela äktenskapet att fungera. Det handlar inte like mycket om Mary som det gjorde förut i de närmsta förra avsnitten men nu verkar de koka ihop något stort. Vi har ju läst en massa spoilers (synopsis) som berättar lite för oss men vi kan ju fortfarande inte se hela bilden. Ska Mary och Francis åka till Skottland snart tror ni? - Vorre väldigt kul att se vad de skulle göra där och om det finns någon som fångar Mary och Francis intresse. Tycker fortfarande att Francis och Mary är det perfekta paret men de börjar gå över styr. Fast så är det nog i det kungliga livet. Lola har nu hittat sin make och kan vi förvänta oss ett bröllop snart igen? Eller kommer Francis att få reda på det utomäktenskapliga barnet och stoppa henne och göra som sin far. Vet inte vad jag ska tycka om Catherine längre, tycker hon har blivit lika galen som Kung Henry och hans tusen älskarinnor. I alla fall ska Mary göra uppror på sin mor och det franska hovet verkar det som och det kan nog bli intressant. Kan ha missat något, så då skriver jag till det senare.

Comments

Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback