slide show

Posted: | Embedded in: Åsikter

0

Åsikter om 1x16 "Monsters"

OBS! Detta innehåller spoilers för dig som inte sett 1x16!
 
Äntligen händer det saker! Jag älskar verkligen att Oliva och Notredamus börjar få rn liten kan man kalla det relation? ja men vänskapsrelation och man kan ju fråga sig om det kommer att hända något mer mellan dem. Tycker att Notredamus förtjänar det. Dock gillade jag inte att Leith blev tillfångatagen och jag hoppas verkilgen inte att det är för gott, men han är ju nu i armen. Han har vart en av mina favoriter, speciellt i de tidigare avsnitten. Nu ska inte Greer gifta sig med Mario Lord Julien utan Lola. Jag undrar hur det komemr att bli. Kung Henry verkade ju nöja sig med Greers lilla kärleksaffär med Leith, för att det ver dte roligaste han hade hört om henne. Hur Francis och Bash känner för varanndra är fortfarande oklart. Men Francis är väll Bash skyldig nu. Men jag vill inte ha några problem mellan Mary och Francis, och speciellt inte Bash. Hur går det med hans vän i skogen? Men nu har han ju gift sig med Kenna och ingen utav dem har något stort intresse, men jag tror att det kan leda till något bättre. Även om han erkände att han fortfarande har känslor för Mary. Gillar inte Penelopes attityd och han har blivit för van vid tronen och, nej usch allt jag har att säga om ännu än så länge är inte vänliga ord. Men kung Henry har ännu en älskarinna och han vill sk abli drottning.
Ledsen att det kommer lite sent, jag har inte hunnit.

Comments

Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback